* چاپ جهانی کتاب فارسی بر اساس تحقیقات و یا پایان نامه دانشگاهی چه اعتبار و ارزشی دارند؟
هر تحقیق و پژوهش دانشگاهی که در قالب و بر اساس روش علمی انجام شده باشد، ارزش مطالعه و بررسی توسط جامعه علمی و در نتیجه ارزش انتشار به صورت کتاب علمی را دارد. علاوه بر آن کتاب شما بر اساس پایان نامه و پژوهشی است که اعتبار و درستی اصول آن توسط اساتید و کارشناسان دانشگاه محل تحصیل شما تایید گردیده است. بدین ترتیب کتاب منتشره شما می تواند نشان دهنده زمینه علمی و پژوهشی شما به محل تحصیل آینده و یا محل کار شما باشد.

* آیا می توانم کتاب منتشر شده خود را در رزومه تحقیقی پژوهشی خود برای پذیرش دانشگاهی و یا کاری ارائه دهم؟
بله، مسلما شما می توانید کتاب خود را در رزومه های علمی و کاری خود با افتخار ذکر نمایید. خوشبختانه به دلیل سرویس معرفی جهانی کتب منتشره نام شما، عنوان کتاب و شماره شابک آن به راحتی در وب سایت های جستجوی کتاب مانند گوگل و آمازون و … قابل جستجو و انطباق خواهد بود.

* چه مدت زمان طول میکشد تا پایان نامه یا کتاب من توسط ناشر خارجی چاپ شود؟

کلیه مراحل کار از زمان تایید علمی محتوای کتاب شما توسط داوران و سپس پرداخت هزینه های لازمه توسط شما، حداکثر ۱ ماه است.

* تیراژ کتاب من چند عدد است و در چند نسخه چاپ و عرضه می شود؟

کتاب شما به صورت چاپ بر مبنای تقاضا منتشر می گردد. بدین صورت که به تعداد مورد نیاز چاپ و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. در واقع کتاب شما در ابتدا تنها بر اساس هر تقاضا منتشر و برای خریدار ارسال می گردد. اما با توجه به معرفی جهانی کتاب و بعد از مشاهده تقاضا می تواند در کتاب فروشی ها نیز عرضه و به خریداران ارائه گردد.

* کتاب حاصل از پایان نامه من توسط چه ناشری چاپ می شود؟

ناشر کتاب شما Supreme Century می باشد که کتاب تان را در چاپخانه های شرکت بین المللی آمازون در سراسر جهان منتشر می نماید. البته شابک یا شماره شناسایی یگانه (ISBN) کتاب های شما از کشور آمریکا ثبت می گردند. در ضمن کتاب شما در وب سایت های مختلف شرکت آمازون (مانند www.amazon.com و www.amazon.co.uk و همچنین www.amazon.de) و در صورت تمایل در کتاب فروشی های زنجیره ای و وب سایت های معتبر عرضه کتاب در جهان معرفی شده و به فروش می رسد.

* چگونه یک ناشر خارجی کتابی به زبان فارسی منتشر می نماید؟

این ناشر خارجی کتاب هایی با موضوعات و زمینه های کاری مرتبط با تعالی انسان (از جمله موضوعات علمی و آکادمیک) به زبان های مختلف منتشر می نماید که در موضوع انتشار کتب علمی و پژوهشی فارسی، شرکت نسک آور و گروه علمی کتاب علمی با آن شرکت همکاری می نماید.

* اگر کتاب به زبان فارسی است، پس چرا در وب سایت آمازون عنوان و توضیحات کتاب و معرفی نویسندگان به انگلیسی نمایش داده می شود؟

از آنجا که هنوز الفبای فارسی و عربی در سیستم شرکت آمازون مورد استفاده قرار نگرفته است، مجبور هستیم در ارائه و نمایش اطلاعات کتاب و نویسندگان آنها از الفبا و زبان انگلیسی استفاده نماییم. البته زبان محتوای کتاب در شبکه جهانی این شرکت با نماد (Persian edition) به خوبی مشخص است.

همچنین با توجه به قابلیت Look inside این شرکت، مراجعه کنندگان می توانند قبل از خرید کتاب چند صفحه محدود از کتاب را به صورت آن لاین مورد مطالعه قرار دهند.

* آیا امکان جستجوی نام کتاب من به غیر از عنوان و نام نویسنده نیز وجود دارد؟

در موقع معرفی کتاب به این شبکه، شما می توانید علاوه بر موضوع و شاخه تحقیقی کتاب خود، ۵ کلید واژه مستقل نیز جهت جستجوی بهتر کتاب خود به ما معرفی نمایید.

* قیمت فروش پایان نامه یا کتاب من چقدر است؟

قیمت پشت جلد هر کتاب جهت فروش توسط خود نویسنده تعیین می گردد و قابل تغییر در هر زمان نیز می باشد.

* در صورت فروش کتاب هایم، چطوری می توانم پول حق التالیف خود را دریافت می کنم؟

بعد از فروش هر کتاب و کسر هزینه های چاپ و فروش، مابقی متعلق به نویسنده کتاب می باشد که می تواند رقمی در حدود ۴۰ تا ۶۰ درصد از قیمت پشت جلد هر کتاب باشد. به ازای حداقل هر ۱۰۰ دلار فروش کتاب تان شما می توانید تقاضای دریافت حق مولف کتاب خود را به صورت چک بانک بین المللی نمایید. لازم به ذکر است که خوشبختانه شما می توانید این رقم را از طریق شرکت نسک آور در داخل ایران دریافت نمایید.

* آیا امکان تغییر و یا اصلاح محتوا و مطالب درون کتاب و یا تغییر کامل طرح روی جلد وجود دارد؟

خوشبختانه به دلیل استفاده از روش های نوین چاپ و توزیع به کار رفته، امکان تغییر و اصلاح متن و اشکال داخل کتاب و همچنین طرح روی جلد کتاب با هزینه بسیار مناسب و در زمان کوتاهی وجود دارد. البته عنوان و نام نویسندگان بعد از انتشار به هیچ عنوان قابل تغییر نبوده در صورت اصرار نیازمند توقف انتشار کتاب و چاپ کتاب جدیدی خواهیم بود.

* آیا امکان توقف چاپ و نشر کتاب به هر دلیلی وجود دارد؟

از آنجا که شما مالک کلیه حقوق مادی و معنوی کتاب خود هستید، بعد از چاپ آن نیز می توانید به هر دلیلی از جمله تمایل به عقد قرارداد نشر با ناشر دیگر و یا عدم تمایل به فروش کتاب تان، فروش آن را از طریق اعلام درخواست مروبطه، متوقف نمایید. البته در این حالت صفحه معرفی کتاب شما در شبکه های معرفی و فروش (مانند وب سایت آمازون دات کام) هنوز وجود خواهد داشت. همچنین شما می توانید به طور کلی حذف صفحه معرفی و فروش کتاب خود از شبکه توزیع جهانی را نیز درخواست نمایید.

* آیا می توانم یک تحقیق یا پایان نامه را در قالب چند جلد کتاب منتشر نمایم؟

بله، پیشنهاد می شود که تحقیقات سنگین دانشگاهی خود را در قالب چند جلد کتاب منتشر نمایید تا علاوه بر اعتبار بیشتر، معرفی و مطالعه آن نیز ساده تر باشد. برای مثال انتشار محتوای فصول نخست تحقیق به صورت کتابی با عنوان “مقدمه ای بر …” می تواند کاربرد های زیادی داشته باشد.

* اعتبار علمی کتاب منتشره چگونه است و آیا می توانم در تحقیقات آتی خود به کتاب هایم ارجاع (رفرنس) دهم؟
اعتبار هر کتاب علمی بسته به درستی و سطح رعایت روش علمی آن تحقیق می باشد. در این روش نیز کتاب شما از آنجا که بر اساس یک پژوهش علمی انجام شده و دفاع شده دانشگاهی است، دارای حداقل معیارهای پذیرش جهت انتشار کتاب علمی می باشد.

* آیا کپی رایت و مالکیت معنوی کتاب من به ناشر منتقل می شود؟ 
خیر، خوشبختانه بر خلاف اغلب روش های انتشار کتاب، کلیه حقوق مادی و معنوی اثر شما برای شما محفوظ می ماند.

بدین ترتیب شما می توانید کلیه یا بخشی از کتاب خود را توسط ناشران دیگر به شکل کتاب، مقاله و .. نیز منتشر نمایید.

* آیا حق انتشار پایان نامه من متعلق به دانشگاه ام نمی باشد و آیا می توانم بدون هماهنگی با دانشگاه آنرا چاپ نمایم؟

به بیان دیگر آیا می توانم تحقیق و یا پایان نامه خود را بدون هیچ تغییری به صورت کتاب منتشر نمایم؟ 
در اغلب موارد بله؛
معمولا شما می توانید تنها با ذکر اینکه کتاب شما همان پایان نامه تحصیلی شما در دانشگاه ….. است آن را منتشر نمایید. اما پیشنهاد می شود جهت جلوگیری از ابهامات آتی و اینکه معمولا فایل پایان نامه های دانشگاهی به سادگی از طریق وب سایت های دانشگاه ها قابل دسترس است، کتاب خود را بر اساس پژوهش انجام شده خود (ولی متفاوت با محتوای خط به خط آن) منتشر نمایید.
در این زمینه گروه کارشناسان علمی ما می توانند شما را راهنمایی نموده و شما را یاری کنند.

* آیا کتاب منتشره توسط ناشر خارجی به صورت کتاب الکترونیکی است؟
خیر؛
کتاب شما کاملا به صورت یک کتاب کاغذی منتشر و در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

* آیا امکان نشر کتاب منتشره به صورت کتاب الکترونیکی نیز توسط ناشر خارجی وجود دارد؟
بله؛
پس از آنکه کتاب شما به صورت کاغذی منتشر شد، شما می توانید تهیه و توزیع نسخه الکترونیکی کتاب خود را نیز درخواست نمایید. کتاب شما درفرمت الکترونیکی، با همان شابک و تحت حمایت قانون کپی رایت توسط شرکت های توزیع کننده ای چون شرکت آمازون منتشر و جهت استفاده علاقه مندان به فروش خواهد رسید.

* چرا هزینه چاپ و انتشار جهانی کتاب توسط شما از هزینه چاپ کتاب توسط ناشران داخلی کمتر است؟ 
استفاده از تکنولوژی های نوین صنعت چاپ توسط ناشر خارجی طرف قرارداد و راهکارهای پیشرفته ارتباطی امکان چاپ، عرضه و معرفی آثار و کتب شما را با هزینه باورنکردنی فراهم آورده است.

برای مثال در صورتی که شما بخواهید کتاب مشابهی را با کمک ناشران داخلی منتشر نمایید، به دلیل عدم کارایی کافی و هزینه های بالای این شرکت ها، کتاب شما حداقل با ۲ برابر هزینه خدمات ما چاپ شده و بدون هیچ گونه معرفی و نشانه ای از انتشار آن، کلیه نسخ چاپ شده تماما در اختیار خود شما قرار می گیرد. در حالیکه در این سیستم کتاب شما را با بالاترین کیفیت در کشورهایی چون آمریکا و یا انگلستان منتشر می گردد و در شبکه های توزیع جهانی کتاب معرفی می شود.

* آیا امکان ترجمه و انتشار کتاب من به زبان های دیگر نیز وجود دارد؟ 
بله؛
همچنین جهت ترجمه محتوای پژوهشی خود می توانید از گروه کتاب علمی استفاده نمایید و کتاب خود را همزمان به چند زبان منتشر نمایید.

* آیا امکان معرفی اثر من به کتابخانه ها و مجامع علمی بین المللی وجود دارد؟ 
بله؛
حتی امکان مطالعه و ارائه نقد علمی کتاب شما توسط گروه های تخصصی بین المللی و انتشار جهانی آنها در صورت تمایل شما وجود دارد. البته این سرویس در حال حاضر تنها مختص آثار انگلیسی است.

* من کتاب منتشر شده ای در داخل کشور دارم، آیا با کمک سیستم شما می توانم آن را به شکل جهانی نیز منتشر نمایم؟
بله؛
شما می توانید کتاب منتشر شده خود را با نام و شابک همان ناشر و یا تحت نام و شابک ناشر خارجی به صورت جهانی منتشر نمایید. همچنین شما می توانید از ناشر خود بخواهید تا بعنوان ذینفع برای فروش جهانی کتاب شما توسط ما اقدام نماید.

* آیا من می توانم بدون هماهنگی با ناشر اولیه کتب خود آنها را با کمک شما به صورت جهانی بازانتشار نمایم؟ 
در اغلب موارد بله؛
از آنجا که معمولا قرارداد های چاپ و نشر کتاب با ناشران داخل کشور تنها به مرزهای جغرافیایی کشورمان محدود می شود، در اغلب موارد شما می توانید بدون هماهنگی با ناشر خود کتاب های خود را از طریق ناشران خارجی طرف قرارداد ما نیز منتشر نمایید. در هر صورت پیشنهاد می شود قبل از هر اقدامی متن قرار داد خود را مطالعه بفرمایید.

* چگونه می توانم یک یا چند نسخه از کتاب منتشر شده خود را در آدرس خود (درایران) تحویل بگیرم؟
همراه با هر سفارش، گروه کتاب علمی، یک نسخه از کتاب شما را به شما تحویل خواهند داد. همچنین در صورت علاقه به تهیه بیش از یک نسخه یا خرید دیگر کتب عرضه شده در بزرگترین شبکه فروش محصولات فرهنگی در جهان (آمازون)، شما می توانید به سادگی کتاب خود را به ما سفارش دهید و با هزینه بسیار مناسبی در مدت زمانی کوتاه آن را دریافت نمایید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه سفارش خرید کتاب از خارج از کشور مراجعه فرمایید